METOODIKA
Stuudios kasutatakse metoodikat vastavalt vanusele.
Laste puhul lähtutakse mitmekesisuse põhimõttest, et tunnis oleks vähemalt kolm erinevat elementi, näiteks loo õppimine, rütmiülesanded ja improvisatsioon. Sageli on tunni lõpus ka midagi lõbusamat, et lapsele jääks tunni järel hea emotsioon. Aga tund on siiski avatud muutustele. Kui õpilasel näiteks endal tuleb mingi idee, mida plokkflöödil tahaks teostada, siis seda parem.
Täiskasvanute õppes arvestatakse õppija enda initsiatiivi, näiteks repertuaari valikul. Võidakse alustada keskaegsetest lugudest, aga ka lihtsamatest barokiteemadest. Oleneb, kas õppija on enne pillil mänginud. Samuti on võimalik koos duette mängida.
Stuudios kasutatakse metoodikat vastavalt vanusele.
Laste puhul lähtutakse mitmekesisuse põhimõttest, et tunnis oleks vähemalt kolm erinevat elementi, näiteks loo õppimine, rütmiülesanded ja improvisatsioon. Sageli on tunni lõpus ka midagi lõbusamat, et lapsele jääks tunni järel hea emotsioon. Aga tund on siiski avatud muutustele. Kui õpilasel näiteks endal tuleb mingi idee, mida plokkflöödil tahaks teostada, siis seda parem.
Täiskasvanute õppes arvestatakse õppija enda initsiatiivi, näiteks repertuaari valikul. Võidakse alustada keskaegsetest lugudest, aga ka lihtsamatest barokiteemadest. Oleneb, kas õppija on enne pillil mänginud. Samuti on võimalik koos duette mängida.